1. Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w programie lojalnościowym, adresowanym do klientów sklepu www.zlotapolska.pl. Regulamin definiuje zasady przyznawania, wydawania, odejmowania, reklamowania i unieważniania punktów (nazwanych złotymi punktami) naliczanych w związku z zakupem produktów
2. Program realizowany jest od dnia 01.02.2024r. do odwołania, którego termin zostanie podany przez organizatora do wiadomości uczestników z co najmniej 3-miesięcznym wyprzedzeniem za pośrednictwem informacji umieszczonych na stronie internetowej Organizatora
3. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.zlotapolska.pl
4. Dokonanie zakupu za pomocą zebranych złotych monet oznacza jednocześnie zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego akceptację.
5. Adres do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z programem, zwany dalej „adresem organizatora” jest następujący: office@gwcoin.com
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
Adres pocztowy: ul. Szlachecka 164/1, 32-080 Brzezie
Adres e-mail: office@gwcoin.com
Telefon: 513066400
§ 2. Definicje
Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
Uczestnik – osoba fizyczna, która robi zakupy w sklepie internetowym Organizatora www.zlotapolska.pl oraz posiadająca konto klepie internetowym pod adresem www.zlotapolska.pl
2. Organizator – Magdalena Burzyńska, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą GW COIN Magdalena Burzyńska, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 501580437, nr REGON 356560068, ul. Gaj 84, 32-082 Karniowice , adres elektroniczny: office@gwcoin.com (dalej: „Organizator”).
3. Produkt – produkty oferowane przez Organizatora za pośrednictwem sklepu www.zlotapolska.pl.
4. Program Lojalnościowy – program lojalnościowy skierowany do Uczestników, organizowany przez Organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem.
5. Punkty zwane złotymi punktami – punkty przyznawane Uczestnikowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym i umożliwiające otrzymanie nagrody na warunkach określonych w Regulaminie.
§ 3. Warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym
1. Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny.
2. Program polega na przyznawaniu Złotych Punktów Uczestnikom, którzy dokonują zakupu Produktów poprzez sklep www.zlotapolska.pl.
3. Do Programu Lojalnościowego przystepuje automatycznie każdy Uczestnik posiadający konto w sklepie www.zlotapolska.pl.
4. Uczestnik biorący udział w Programie Lojalnościowym obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji.
§ 4. Warunki programu lojalnościowego, zasady przyznawania punktów
1. Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego zakupu, zgodnie z następującymi zasadami:
1) za każdy pełny 1 zł brutto wydany na zakup Uczestnik otrzymuje 1 złoty punkt. Przy ustalaniu wartości zakupu grosze zaokrągla się w górę do pełnych złotych.
2) do naliczania Punktów uwzględnia się wyłącznie cenę Produktów. Do naliczania Punktów nie uwzględnia się kosztów dodatkowych, jak np. koszty przesyłki.
Punkty za zakup naliczają się w momencie jak przesyłka otrzyma status: Dostarczona
2 W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych Produktów (o ile uprawnienie takie będzie mu przysługiwało), Punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane.
3. Każdy Uczestnik ma możliwość po zalogowaniu się w sklepie www.zlotapolska.pl ilość uzyskanych Punktów oraz wymienić je na dowolny medal z Kolekcji Regularnej dostępnej w sklepie www.zlotapolska.pl.
5. Poza zawieraniem umów sprzedaży Produktów w sklepie www.zlotapolska.pl Uczestnik ma również możliwość uzyskania dodatkowych Punktów w Programie Lojalnościowym poprzez udział w odrębnych akcjach promocyjnych prowadzonych przez Organizatora lub jego partnerów – na warunkach wskazanych w danej akcji.
6. Punkty tracą ważność i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Uczestnika wydania nagrody, jeżeli w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia o zakończeniu Programu Lojalnościowego Uczestnik nie wykorzysta tych Punktów na zamówienie nagrody.
§ 5. Nagrody
1. Po zebraniu odpowiedniej liczby złotych punktów (150 szt) Uczestnik może w trakcie realizowania jakiegokolwiek zakupu innego produktu, po opłaceniu kosztów przesyłki, wymienić złote punkty na dowolny medal z Kolekcji Regularnej dostępnej w sklepie www.zlotapolska.pl
2. 150 złotych punktów można wymienić na 1 monetę z Kolekcji Regularnej w przypadku gdy regularna cena medalu w Kolekcji Regularnej wynosi nie więcej niż 15 zł. W przypadku zmiany cen zmianie ulegnie zarówno ilość naliczanych złotych punktów jak i potrzebna ich minimalna ilość do wymiany na medal z Kolekcji Regularnej.
3. Uprawnienie do skorzystania z prawa przyznanego na mocy niniejszego Regulaminu nie może być przeniesione na osobę trzecią.
4. W czasie trwania Programu Lojalnościowego Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany cen w sklepie www.zlotapolska.pl i tym samym zmianie ulegnie ilość przyznawanych złotych punktów jak i potrzebna ich minimalna ilość do wymiany na medal z Kolekcji Regularnej.
5. Stan ilości punktów uzyskanych przez Uczestnika jest umniejszany o wartość punktową zamówionych przez niego medali.
6. Medale dostarczane są wraz z zakupionymi produktami jedną przesyłką którą wybrał Uczestnik. W przypadku gdy przesyłka nie zostanie odebrana lub nieprawidłowy adres uniemożliwia jej skuteczne dostarczenie, wraca ona do Organizatora. W takim przypadku kolejna wysyłka następuje po uzgodnieniu z Uczestnikiem i na jego koszt. Jeśli Uczestnik odmówi przyjęcia przesyłki, Punkty nie wracają na jego konto.
7. Uczestnikowi nie przysługuje prawo do żądania ich ekwiwalentu pieniężnego za złote punkty – mogą one być tylko wymieniane na medale z Kolekcji Regularnej.
8. Uczestnik nie ma możliwości zmiany zamówionego medalu po przyjęciu zamówienia do realizacji oraz nie ma prawa oddania dostarczonej zamówionego medalu, jeśli jest on zgodny z zamówieniem.
§ 6. Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
4. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych mogą Państwo skontaktować się za pomocą adresu e-mail office@gwcoin.com
5. Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących z GW COIN Magdalena Burzyńska obsługujących systemy informatyczne.
6. Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
7. Przysługuje Państwu prawo do:
1) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych.
2) Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres office@gwcoin.com cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
8. Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
§ 7. Warunki rezygnacji i wypowiedzenia programu lojalnościowego
Uczestnik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym poprzez rezygnację z konta klienta w sklepie www.zlotapolska.pl przesłanie stosownego oświadczenia do Organizatora na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: office@gwcoin.com lub też pisemnie na adres Organizatora (GW COIN Magdalena Burzyńska, ul. Gaj 84, 32-082 Karniowice). Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.
§ 8. Postępowanie reklamacyjne
1. Wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym mogą być zgłaszane pisemnie na adres Organizatora (GW COIN Magdalena Burzyńska, ul. Gaj 84, 32-082 Karniowice) lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: office@gwcoin.com z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy”.
2. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie do 14 dni od ich otrzymania.
3. O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
4. Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
§ 9. Postanowienia końcowe
1. Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
2. Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
3. Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Odbierz 2 prezenty!
Zapisz się do newslettera i dołącz do wyjątkowego grona Zdobywców Złotej Polski!
1 prezent: Medal Złota Polska z Krakowa
2 prezent: Przewodnik “Dwa dni w Krakowie”
Medal dostaniesz jednorazowo i całkowicie za darmo przy pierwszych zakupach w naszym sklepie online.
Przewodnik w formie e-booka dostępny do ściągnięcia z przesłanego w mailu linka.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności