REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO ZŁOTE PUNKTY

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w programie lojalnościowym, adresowanym do klientów sklepu www.zlotapolska.pl. Regulamin definiuje zasady przyznawania, wydawania, odejmowania, reklamowania i unieważniania punktów (nazwanych złotymi punktami) naliczanych w związku z zakupem produktów

2. Program realizowany jest od dnia 01.02.2024r. do odwołania, którego termin zostanie podany przez organizatora do wiadomości uczestników z co najmniej 3-miesięcznym wyprzedzeniem za pośrednictwem informacji umieszczonych na stronie internetowej Organizatora

3. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.zlotapolska.pl

4. Dokonanie zakupu za pomocą zebranych złotych monet oznacza jednocześnie zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego akceptację.

5. Adres do korespondencji z organizatorem w sprawach związanych z programem, zwany dalej „adresem organizatora” jest następujący: office@gwcoin.com

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Szlachecka 164/1, 32-080 Brzezie
  2. Adres e-mail: office@gwcoin.com
  3. Telefon: 513066400

§ 2. Definicje

  1. Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
    • Uczestnik – osoba fizyczna, która robi zakupy w sklepie internetowym Organizatora www.zlotapolska.pl oraz posiadająca konto klepie internetowym pod adresem www.zlotapolska.pl
    • 2. Organizator – Magdalena Burzyńska, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą GW COIN Magdalena Burzyńska, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 501580437, nr REGON 356560068, ul. Gaj 84, 32-082 Karniowice , adres elektroniczny: office@gwcoin.com (dalej: „Organizator”).
  2. 3. Produkt – produkty oferowane przez Organizatora za pośrednictwem sklepu www.zlotapolska.pl.
  3. 4. Program Lojalnościowy – program lojalnościowy skierowany do Uczestników, organizowany przez Organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  4. 5. Punkty zwane złotymi punktami – punkty przyznawane Uczestnikowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym i umożliwiające otrzymanie nagrody na warunkach określonych w Regulaminie.

§ 3. Warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym

  1. 1. Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny.
  2. 2. Program polega na przyznawaniu Złotych Punktów Uczestnikom, którzy dokonują zakupu Produktów poprzez sklep www.zlotapolska.pl.
  3. 3. Do Programu Lojalnościowego przystepuje automatycznie każdy Uczestnik posiadający konto w sklepie www.zlotapolska.pl.
  4. 4. Uczestnik biorący udział w Programie Lojalnościowym obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji.

§ 4. Warunki programu lojalnościowego, zasady przyznawania punktów

  1. 1. Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego zakupu, zgodnie z następującymi zasadami:
    1. 1) za każdy pełny 1 zł brutto wydany na zakup Uczestnik otrzymuje 1 złoty punkt. Przy ustalaniu wartości zakupu grosze zaokrągla się w górę do pełnych złotych.
    2. 2) do naliczania Punktów uwzględnia się wyłącznie cenę Produktów. Do naliczania Punktów nie uwzględnia się kosztów dodatkowych, jak np. koszty przesyłki.
    3. Punkty za zakup naliczają się w momencie jak przesyłka otrzyma status: Dostarczona
  2. 2 W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych Produktów (o ile uprawnienie takie będzie mu przysługiwało), Punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane.
  3. 3. Każdy Uczestnik ma możliwość po zalogowaniu się w sklepie www.zlotapolska.pl ilość uzyskanych Punktów oraz wymienić je na dowolny medal z Kolekcji Regularnej dostępnej w sklepie www.zlotapolska.pl.
  4. 5. Poza zawieraniem umów sprzedaży Produktów w sklepie www.zlotapolska.pl Uczestnik ma również możliwość uzyskania dodatkowych Punktów w Programie Lojalnościowym poprzez udział w odrębnych akcjach promocyjnych prowadzonych przez Organizatora lub jego partnerów – na warunkach wskazanych w danej akcji.
  5. 6. Punkty tracą ważność i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Uczestnika wydania nagrody, jeżeli w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia o zakończeniu Programu Lojalnościowego Uczestnik nie wykorzysta tych Punktów na zamówienie nagrody.

§ 5. Nagrody

  1. 1. Po zebraniu odpowiedniej liczby złotych punktów (150 szt) Uczestnik może w trakcie realizowania jakiegokolwiek zakupu innego produktu, po opłaceniu kosztów przesyłki, wymienić złote punkty na dowolny medal z Kolekcji Regularnej dostępnej w sklepie www.zlotapolska.pl
  2. 2. 150 złotych punktów można wymienić na 1 monetę z Kolekcji Regularnej w przypadku gdy regularna cena medalu w Kolekcji Regularnej wynosi nie więcej niż 15 zł. W przypadku zmiany cen zmianie ulegnie zarówno ilość naliczanych złotych punktów jak i potrzebna ich minimalna ilość do wymiany na medal z Kolekcji Regularnej.
  3. 3. Uprawnienie do skorzystania z prawa przyznanego na mocy niniejszego Regulaminu nie może być przeniesione na osobę trzecią.
  4. 4. W czasie trwania Programu Lojalnościowego Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany cen w sklepie www.zlotapolska.pl i tym samym zmianie ulegnie ilość przyznawanych złotych punktów jak i potrzebna ich minimalna ilość do wymiany na medal z Kolekcji Regularnej.
  5. 5. Stan ilości punktów uzyskanych przez Uczestnika jest umniejszany o wartość punktową zamówionych przez niego medali.
  6. 6. Medale dostarczane są wraz z zakupionymi produktami jedną przesyłką którą wybrał Uczestnik. W przypadku gdy przesyłka nie zostanie odebrana lub nieprawidłowy adres uniemożliwia jej skuteczne dostarczenie, wraca ona do Organizatora. W takim przypadku kolejna wysyłka następuje po uzgodnieniu z Uczestnikiem i na jego koszt. Jeśli Uczestnik odmówi przyjęcia przesyłki, Punkty nie wracają na jego konto.
  7. 7. Uczestnikowi nie przysługuje prawo do żądania ich ekwiwalentu pieniężnego za złote punkty – mogą one być tylko wymieniane na medale z Kolekcji Regularnej.
  8. 8. Uczestnik nie ma możliwości zmiany zamówionego medalu po przyjęciu zamówienia do realizacji oraz nie ma prawa oddania dostarczonej zamówionego medalu, jeśli jest on zgodny z zamówieniem.

§ 6. Dane osobowe

  1. 1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
  2. 2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
  3. 3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
  4. 4. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych mogą Państwo skontaktować się za pomocą adresu e-mail office@gwcoin.com
  5. 5. Dostęp do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących z GW COIN Magdalena Burzyńska obsługujących systemy informatyczne.
  6. 6. Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
  7. 7. Przysługuje Państwu prawo do:
    1. 1) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych.
    2. 2) Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres office@gwcoin.com cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    3. 3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
  8. 8. Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.

§ 7. Warunki rezygnacji i wypowiedzenia programu lojalnościowego

Uczestnik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym poprzez rezygnację z konta klienta w sklepie www.zlotapolska.pl przesłanie stosownego oświadczenia do Organizatora na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: office@gwcoin.com lub też pisemnie na adres Organizatora (GW COIN Magdalena Burzyńska, ul. Gaj 84, 32-082 Karniowice). Rezygnacja następuje ze skutkiem natychmiastowym.

§ 8. Postępowanie reklamacyjne

  1. 1. Wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym mogą być zgłaszane pisemnie na adres Organizatora (GW COIN Magdalena Burzyńska, ul. Gaj 84, 32-082 Karniowice) lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: office@gwcoin.com z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy”.
  2. 2. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie do 14 dni od ich otrzymania.
  3. 3. O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
  4. 4. Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.

§ 9. Postanowienia końcowe

  1. 1. Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
  2. 2. Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
  3. 3. Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Odbierz 2 prezenty!

Zapisz się do newslettera i dołącz do wyjątkowego grona Zdobywców Złotej Polski!

1 prezent: Medal Złota Polska z Krakowa

2 prezent: Przewodnik “Dwa dni w Krakowie”

Medal dostaniesz jednorazowo i całkowicie
za darmo przy pierwszych zakupach
w naszym sklepie online.

Przewodnik w formie e-booka dostępny do
ściągnięcia z przesłanego w mailu linka.